Priser och tv

För att ni ska få nått pris så folk som jag pratat med som varit där och gjort detta innan så har jag fått priset runt 1500 kr för 10 bilder.. Sandra hade köpt 21 bilder för 2500! Så det är ju inga små summor :(
(tänkte skicka er var sitt sms nu med dessa priser som jag fått fram men såg vad klockan var så gör det imorgon istället, vill inte väcka er eller barnen)

Nu har jag precis kommit hem från en tv kväll med Robin och lösgodis. Men konstigt det där, varit sugen på lösgodis hela veckan, köpte EN MASSA godis ;) och så åt jag lite och sen.. Sen räckte det. *haha* Men men då har jag iaf godis hela påsk ;)
Vi såg på Singing Bee, och lite förtjust är jag ju allt i han Erik som var med där. Tycker han är rolig. *haha*
Tur man iaf kan se karlar på tv:n ;)

Imorgon blir det grilla hos mamma med syskon, syskonbarn, Christian och Robin. (ja och mamma förstås med det är väl underförstått då vi ska vara hos henne)
Och på kvällen blir det som jag sagt i VECKOR nu, utgång!!
Om jag bara hittade nått att ha på mig... Men men löser sig väl.
Och eftersom jag vet hur jag är, så ska jag starta dagen med bra musik och så kanske så jag håller utgångs humöret uppe :P

Nu, ja nu ska jag väl slänga mig i min egen soffa och fortsätta glo på tv :P

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0