På't igen

Ja här sitter man då och pluggar, känner lite huvudvärk. Varit mycket denna veckan, men beror väl kanske på att jag känner mig något stressad. Det ska bli så skönt när det är imorgon eftermiddag och jag är hemma igen och kan vila en stund. *haha* På kvällen ska jag träffa Valle och lite senare hennes svägerska, vi ska äta räkor och ha det bra :)
Låter lagom jobbigt. Än så länge vill hon inte ut iaf ;) Hoppas det håller sig så bara. *haha*
Fast vem vet, kanske är jag som står och tjatar på henne. Man vet aldrig, men har svårt att tro det. :P
Fick ta en liten rast nu så jag får gäspat lite, sträckt på mig lite och sen kan fortsätta som den lilla flitiga myra jag är. Eller borde vara. Men än så länge har jag känt igen allt, inga stora nyheter, så bara att damma av det lite.
Sen funderar jag på, om jag skriver större kanske det ser ut som jag skrivit mer och då kanske jag klarar mig ;)
Skriver ju för lite tycker dom. Fast jag tycker jag svarat på frågan :P
Får väl slänga in några extra och eller nått. Ska försöka ta mig till apoteket sen oxå, hämta ut min medicin för det är nästan slut såg jag. Bye bye pengarna. Men luft är ju rätt skönt att få. Så det är så det får bli.

Men nu har jag sträckt på mig, gäspat och skrivit så nu får jag fortsätta.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0