Ny vecka, igen!

En ny vecka, sista påskdagen.
Och nu tittar solen fram, den värmer min nacke. Sitter i köket med dator och skolböcker utspridda.
Försöker mig på att plugga! Är på tiden nu.. *host*
Men tröttnade lite så fick ta en liten paus ;)
Böckerna är ju mestadels på engelska.. Tröttsamt! Försökte hitta ett kompendie som jag gjort tidigare på andra kurser men det var även det på engelska.. Så nej tack.
Funderar faktiskt på att stanna kvar i skolan imorgon och åka med Börje hem när han slutar, just för att inte kunna komma på att jag ska göra andra saker hemma. Där får jag sitta på en plats och se glad ut.
Tänkte det får bli tysta salen i biblioteket, där finns det heller inga datorer som kan störa :P

Så skola imorgon, tvätta och plugg på onsdag, skola på torsdag sen är det teater i Johans skola som Börje och jag ska gå på, titta på Johan när han är sjörövare.. Får komma ihåg att ge han den svarta skarfen med så han blir lite mer sjörövare.. Och fredag skola. Kanske stanna kvar de två dagarna med och läsa där.
Sen kommer lördag och ingen fotografering, hutlösa priser ju! Så nej nej, blir billigare att ha nån med en hårblås som blåser på en och en som tar kortet, precis som Carro sa.

Så i slutet på nästa vecka är det tentor. Hipp hipp hurra! Som jag längtat efter tentor :P
Men det kommer säkert gå bra. Hoppas jag!

Nej om jag skulle fortsätta då.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0