Natti natt

Nu är jag hemma igen. Eller ja, jag har varit hemma i en 20 minuter eller nått.
Blev en kort sväng på Kanten. Inte mycket att ha det där får jag säga..
Trångt, folk man inte känner igen och inget dansgolv.
Så nu ska jag snart lägga mig och sova, för imorgon är det ju städ och så.
Troligen film på kvällen med godis hos Robin :)
Tycker om våra fredagskvällar, lagom jobbiga :P
Bara att gå över till grannhuset och slänga sig på soffan. *haha*
Skönt att ha någon så nära. *haha*

Så är det utgång på lördag med.. Det ska bli så kul! Hoppas jag iaf :P ;)
Tur det blev en tidig kväll idag för hur skulle jag orka annars :P
Två gånger på samma långhelg, inget jag är van med ;)

Kvällen har iaf varit trevlig :)
Även om det känns som man mest satt och tittade på de andra? *hmm*
Ja ja, trevligt var det iaf, vilket är huvudsaken och jag kom ifrån väggarna!

Martin och jag bjöd med Robin till mamma på lördag när vi ska grilla.. Kanske får ta och höra med henne med? ;)
Får nog göra det. :P

Nej, borsta tänderna och hopp i säng. Blir säkert att tv:n kommer på :P
Farligt att ha litet så man kan se tv:n från sängen ;)

Sov gott.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0