En tisdag i början på april

Ja då har det gått en tisdag med.. Snart lördag! ;)
Skola idag, och idag, hör och häpna, kände jag mit lite intresserad! Wow!!
Sen hem, gjorde mat och så och träffade Emma och sen har vi suttit ner över och skrattat och kollat på folk.
Blev lite kallt till slut, då hade vi visst suttit där i ett par timmar.
Så idag har jag fått luft med. Helt otroligt! ;P

Och nu sitter jag tillrätta i min soffa med datorn framför mig.
Men inga hemmafruar idag, är nån sport istället :(
Samma imorgon, ingen grey's :'(

Har kollat på den där KY utbildningen i Uddevalla.. Verkar helt okej tycker jag.
Hade gärnat länkat till den och hört vad ni tycker men det funkar inte, för då måste ni söka själva..
Och det vet jag inte om ni orkar :P
Men vill ni kolla så har jag en pdf fil med uppgifterna i :)

Imorgon ska jag köra Caroline och barnen till tandläkaren, var någon av barnen som skulle dit, minns inte vem av dem.
Sen kanske jag får passa dem en sväng med, berodde på hur länge Christian får jobba.

Fick höra oxå att det blir middag hos mamma på lördag :D
Gott!
Och sen är det ju utgång på kvällen!! wwiiee :D
Fast får ju erkänna att jag är liiite rädd att Jenny ska ångra sig men det får hon inte!! :P
Då ska jag bli suuur på henne ;)
Så det är säkrast för henne att hon inte ångrar sig :P

Nej, nu ska jag se på tv, kanske ta en kopp te.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0