En avklarad, en kvar

Jag drar väl aldrig ut på nått...

Tentan är gjord och hemma var jag igen redan vid tolv :)
Nu är det bara att se hur det gick, svårt att tro att jag fick ihop 50 poäng, hur ska det gå till?
Men jag skrev på, ibland säkert helt galet svarat men man får ju försöka :P
Var bara en massa frågom om G20 mötet som var, och till dem var det då nån fråga som man har läst i böckerna. Jag har ingen koll på G20 mötet, så det är ju synd att Mållgan bara var på låtsas när vi hade djupa diskussioner om det. :P
Men men, känns helt okej ändå. Hade inte kunnat göra det mycket bättre.
10.11 lämnade jag in tenta, samma vakt som jag hade sist. Hon tittar så väldigt på körkortet, ser jag verkligen så annorlunda ut?! Dax att bli 5 år yngre, X kilo lättare och mörkare hår? Neeeej, det är ju omöjlligt, iaf åldern :P
Och jag får ha kortet i en fem år till så. Tänker inte göra nytt för en tentavakt är över noga. *haha*
Nästan gjorde mig beredd där på att få rabbla personnummer och andra namn, *haha*

Efter så åkte jag till Hunnebo för att möta upp Christian så han fick lämnat lillebrors bil i Hunnebo och tagit sin egen, så slipper vi fundera på det.
Sen kom jag hem, gjorde nått att äta och sen la jag mig i sängen ett par timmar faktiskt.
Tänkte jag skulle börja direkt att läsa men huvudet är bra segt efter en tenta så jag la mig en sväng, slö kollade på nått på tv men ögonen stängde sig så det var bara att stänga av tvn och lägga bort glasögonen och så somnade jag *bums*.

Fick inte pratat med någon av de andra om de visste vilken bok det är man ska ha till måndag. Anna ringde för att fråga om omtenta i mikro och makro men hon ska på praktig på måndag så hon kommer inte läsa den kursen.
Ja ja, märker väl vad det är han säger vi ska ha för en bok.

Men nu ska jag börja med marknadsföringen, har tänkt på det sen jag kom hem, var t om i mina tankar när jag sov *haha* och.. jag gäspar redan! Bra början :P

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0