Mer från igår

Ja han kom sig hem från Uddevalla och hämtade Johan och sen liten stund senare kom sig Robin hem oxå så gick jag över till honom. Där låg vi och kollade på tv. Helt okej, lungt och skönt.
Gick hem nån gång efter Sing a long, ja inte så långt efter.
Pratade lite med Sara på msn och fick veta att jag skulle ner till Kanske.
Allt kändes så jobbigt. Vad ska man ha på sig? Hur ser jag ut?
Men sen kom jag på att jag orkade inte bry mig så gick ner som jag såg ut. Kom fram till att alla har sett mig förr ändå, och sen är de fulla så vem bryr sig. *haha*



Mötte Valle, Andreas och Louise vid bussen, de kom från Bovall där de varit på Oktoberfesten.. i september :P
Och på kanske var det döööött! Inga folk, men mötte Cajsa ! :) Så pratade lite med henne där och så gick vi runt.
Gick och tog ut pengar med Valle och sen när vi kom tillbaka började folket ramla in så sen var det faktiskt mycket folk!
Trodde jag aldrig så här helgen innan lön. *haha*
Så det var ju sååå varmt. Men vi dansade lite, gick lite, drack lite vatten.
Mötte på Emma och bihang och sen Kenny och Daniel.. Var nog de jag kände :P
Jo såg Jennys bror Marcus oxå. Han dansade loss! Kul att se en kille som dansar så och inte bara hoppar upp och ner.

Sen gick vi kvart i tre ungefär. Men tog tid innan vi fick med oss Andreas, satt och väntade på honom utanför sport affären.
När han väl kom blev han sur och gick iväg åt andra hållet.
Så vi gick sagta hemåt och kollade på stjärnorna.
Mötte på Caroline Aronsson och satt med henne på en bänk och de pratade på där. Fick vi lite fler sällskap under tiden, de kom och gick.
En karl slängde av sig kläderna där, det blev fotograferat av Carro. Det tyckte han var kul. Och vi andra skrattade gott åt idioten. *hahahhahahaha*



Så hemma var jag inte förrän tio över fyra. Helt otroligt!
Då somnade jag så gott så.

Sen väckte Valle mig idag när hon tyckte jag sovit tillräckligt länge ;)
Så var det promenad som gällde.. Eller ja, vi gick ner över, handlade på ica och satt i hamnen och kollade på folk och pratade. Sen satt vi en sväng i parken. Var helt underbart väder ute!

Men nu är man hemma igen.. Och det är dax att göra resten av bokföringen!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0