Min dag

Idag hade jag min första dag där jag började kvart över ett.
Det var väldigt skönt med sov morgon. Kändes som en mer behaglig tid att gå upp på.
Men var lite trött när jag kom hem, var så trött redan på föreläsningen.
Han är så rörig att lyssna på och svår att förstå så jag kände hur ögonen gick i kors.

Men först hade jag två timmar i Trollhättan innan föreläsningen började och de spenderade jag i parken precis utanför skolan. Satt där och läste igenom hans material han hade lagt in och svettades. Var rätt varmt i solen.
Såg sedan när jag gick in att jag var lite rödaktig av solen. *hahaha*
Och när jag stod utanför och väntade på att få gå in i salen började jag prata med en tjej. En ny tjej, det ni ;)
Vi satt bredvid varann på föreläsningen och så. Bytade t om nr.
Vi ska iaf göra Etik och moral arbetet ihop, vilket kan bli spännande för ingen av oss fattar vad vi ska göra egentligen..
Sen pratade vi på att göra arbetet ihop i den andra kursen med.. Men sen visade det sig att vi går i två olika grupper.
:(
Så får ta tag i nån annan på den kursen.

Imorgon hoppas jag böckerna kommer! Inte kom de idag iaf.

Idag hade vi en underlig chafför hem på bussen.. han gasade på och bromsade hastigt i vissa ställen och på andra var han så seg så. Livsfarlig var han iaf.
De kan väl iaf köra när de ska vara busschafförer?!

Nej nu är det snart natten, ett par tabletter först.. Känner huvudvärken :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0