*trött*

Nu är jag trött och ska snart lägga mig!
Sov morgon imorgon, åker inte förrän vid nio :)
Sen två timmar i skolan.. wwiiee :P
Men då får man läsa igenom det där arbetet så man kanske kan säga nått när man ska redovisa..
Vill inte..
Tappa rösten kanske... ? hmm.. Nej nu ska man inte säga för mycket för hur dumt hade det inte blivit om man faktistk gjort det nu?! *hahahahahahaha*
Behöver inte prata så länge tror jag, bara dra snabbt och sen sitta tyst.
De andra kan diskutera mer.. ha ha
Jag kan ju verkligen inte diskutera! Det går bara inte. Blir tvärstopp och så bara jag tittar. *haha*

Arbetet är utskrivet och klart nu iaf :D
Sen om det är rätt och så.. Det är en heeeelt annan femma.

Så snart packa väskan så jag kommer ihåg dem, jobbigt att glömma dem hemma!

Frågade Helen förut om vi fortfarande ska ses imorgon efter jag slutat, och det ska vi..
Så nu får vi se hur det blir ;)
Har inte hört nått om film kväll imorgon.. *hmm*
Menar han att han har ett liv utan film med mig?! Neeej. Inte kan det väl vara så?! ;)
Fast på lördag eller söndag ska vi till Torp så han kanske skippar film då.. *hahaha*

Nej dricka lite, för är såå törstig idag, packa väskan och sen krypa ner under täcket!

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0