Tisdag

Ja.. Skola idag med :)
Satt där och försökte lyssna så snällt. Men behövde visst boken lite mer nu.. Och den hade ju inte jag va klart.
Men men, fick Börje att ringa till Gewerts och höra om paketet kommit för hade inte fått nån avi, men det låg där :)
Så var och hämtade det förut så nu har jag böckern!!
Får ta och läsa nu innan det är natten dax och imorgon när jag ska sitta och vänta en timme på bussen och så.
På bussen blir det nog att jag sover.. Ska ju åka fem i fem imorgon! *snark*
Hur jag nu ska komma upp.. ha ha ha
Men upp kommer jag nog.. Det jag är lite mer rädd för är väl att jag ska somna på bussen och vakna i Gbg..
Enda direktbussen vi har dit går då.. Den går inte in i Uddevalla utan blir byte till annan byte i Håby tror jag.

Men har suttit här nu och lyssnat på föreläsningar och sånt, försökt hänga med iaf.
Tror det blir lättare för mig att lära när jag läser och får öva.

Hade besök här som spelade tv spel medan jag pluggade lite, det tyckte han ju var trist.. Ville ju gärna att jag skulle spela med.. Spelade med en bana på Långben spelet iaf, sen fick han klara sig själv igen.
Det sista innan han gick så kollade vi på kort, han ville se kort på honom när han var liten :)

Sen säger han.. "Jag ska få en lillasyster av min mamma."
Vilken snäll mamma han har som bara kan ge honom det.... mmmmmmmmmm!!
Man KANSKE ska se om man blir gravid först.. och sen vad säger att det är en tjej?!
Men men vi vet ju alla att den människan inte är riktigt riktig.

Som sagt så ska jag åka imorgon fem i fem! Och så slutar jag elva..
Så blir att vänta ett tag innan man kan åka hem.. Två går bussen hem från Uddevalla.. wwiiee.. :P
Meen får se det som en chans att plugga.

Mötte en från kontoret, den avdelningen jag var på i somras, och hon tyckte allt hade gått bra och det hade även chefen tyckt så sa även till henne att de kan ju komma ihåg mig till sommaren och så..
Och hon skulle tänka på mig iaf ifall de behövde nån :D

Och idag pratade jag med ytterligare en i kursen.. Tänkte vi kunde jobba ihop på praktik fallet vi ska göra på den obligatoriska data dagen.. Men vi var visst på olika dagar. Så blir att försöka hitta nån annan då..

Nej kanske dax att fixa lite innan man ska sova!

Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e duktig du som pluggar=) Hoppas du orkar hela=) Kramar syrran

2008-09-03 @ 07:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0