Ont i hjärtat!

I bilen

"Jag tycker så mycket om dig"

Jag tycker mycket om dig med, svarar jag.

"Jag tycker jätte mycket om dig"

Tycker om dig jätte mycket också, svarar jag.

"Jag saknar min mamma" *tårar i ögonen och gråten i halsen*

Jag förstår det vännen, svarar jag.

"Det var jätte länge sen jag träffade henne nu"

Jo jag vet det, vi får hoppas att ni träffas snart igen, svarar jag.

Han sitter där med tårar i ögonen och gråten i halsen, frågar om vi ska stanna bilen och bara kramas lite och så.
Men han säger nej. Så vi kör vidare och byter samtals ämne.


"Får jag följa med dig hem?"

Ja så länge det går bra för pappa så får du göra det, svarar jag.

Det gick bra för pappa att han följde med hem en stund. Han sitter nu och spelar tv spel. Ska snart sätta mig hos honom.

Det gör så ont i hjärtat! Vad ska man säga, vad kan man göra?!?

Stackars älskade lilla pojk.

Kommentarer
Postat av: Mor

Vet inte vad man ska göra åt modern. Men jag vet vad du kan göra och det är att finnas där, och älska honom som bara du kan och låta honom förstå att du finns där för honom och att du älskar honom

2008-09-21 @ 23:14:11
Postat av: Karen

Jag håller med din mamma helt och hållet!

2008-09-22 @ 20:00:20
URL: http://daddisbabbel.blogg.se/
Postat av: carro a

usch!! Stackars lilla pojk=( Det gör så ont så nu sitter jag här å lipar för hans skull. så liten å behöva gå igenom sånt här. fy fan!!

2008-09-23 @ 07:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0