Ny vecka

Idag var det skola igen! Nu har vi ju inte varit där sen onsdag så var på tiden :)
Hade föreläsning i den där kursen jag inte hänger med så bra i.. men denna gången behövde jag inte kämpa för att ha ögonen öppna, bara gäspade massor ;)
Synd att han föreläsaren är så rörig bara, svårt att hänga med då (mer än annars).
Klara tidigt blev vi oxå, var vid bussen fem i halv ett. Skulle slutat ett..
Men fick pratat lite mer med en tjej, har hälsat på henne innan och så, men idag pratade vi mer. Så vi ska jobba ihop på datadagen den 23, då vi ska öva på att lägga in bokföring och så i dataprogrammet.
Då har jag iaf någon att sitta med då :)
Fick höra att jag såg ung ut oxå ;) Hon trodde jag var 23 och blev förvånad när jag sa hur gammal jag är.
Det kändes ju rätt bra.. Och det måste ju bara betyda att nu är jag så gammal så jag blir glad när folk tar mig för yngre istället för att bli förnärmad och tycka det är jobbigt. *hahaha*
Man blir visst äldre utan att man själv märker det.. *skumt*
:P
Satt igår och skrev på etik och moral arbetet som ska in och redovisas på fredag.. (haaaaata redovisning.. tänka jag kommer må illa den dagen) och kändes väl till slut som jag kommit en liiiten bit på väg iaf.
Ska träffa Camilla imorgon efter min föreläsning och så får vi sätta oss och jobba på det då.
Så blir en längre dag imorgon, även onsdag blir lång för då har vi först gästföreläsning på förmiddagen och sen är det vanlig föreläsning på eftermiddagen. Torsdag är ingen föreläsning, utan då blir det att jobba hemma och så ska jag ju klippa mig! :D Sen fredagen är ju som sagt redovisning som gäller. Är ju som tur inte så att man ska stå inför alla 170 och dra det, utan är i mindre grupper men det räcker! Jag känner ju ingen och då går det inte alls. Kommer bara stamma och se ut som en tomat.. hurra hurra. Men om jag är snabb och gör det först så kan jag bara lyssna på de andra sedan.. ha ha ha. För att få godkänt på denna uppgift ska man lämna in arbetet och vara med på seminariet.. så det ska vi väl klara ;) Sen när jag slutar är det sagt jag ska träffa Helen en sväng innan jag åker hem, så kommer komma hem vid åtta på fredagen. Men är det som vanligt film som gäller då så får han snällt vänta på mig ;)
Brukar inte bli förrän vid nio ändå.


Och igår ser jag att jag inte skrivit så mycket om. *hahaha*
Som sagt så skrev jag på etik och moral arbetet, sen var jag hos mamma med syskonen och bihang och åt mat :)

Sen hem och jobba mera på arbetet, lite tv hann jag med oxå.

Sen skulle jag sova.. men somnade inte förrän efter tolv! Låg och funderade över detta arbetet och så bråkade min tele med mig, och vågade inte somna då ifall den inte skulle starta sig ordentligt och så ringer inte alarmet och jag missar bussen. Det är ju inte helt smart.

Men sen har jag sovit på bussen. Var så trött när jag åkte från skolan så jag somnade då direkt. *hahaha*
Farligt med bussar! Man somnar så lätt.

Nej nu får jag skriva lite.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0