Kvällen

Ja visst sov hon men som om hon visste att jag skrev här så ringde hon strax efter.
Hann bara sätta mig med böckerna igen så ringde hon.
Så då åkte vi direkt dit och var där en stund.
Vi fick beställt jackor och så iaf :)
Hoppas de passar bra!

Och har fått plugga :)
Inte så mycket som jag borde men en början iaf.. inte helt lätt att bara ägna sig åt det märkte jag.. ha ha ha
Men kommer in i det med :)
In imorgon för föreläsning.. I den kursen jag absolut inte fattar nått!
Och som vi ska göra ett arbete i som jag fattar ännu mindre av.. ha ha ha ha
Men men det löser sig nog.. bara jag får fattat snart för det är bara två veckor tills det ska vara klart.
Hoppas hon den andra har fattat mer.. Så hon kan förklara för mig.. ;)
Försökte hitta nått om det i boken.. Men neeej där stod inte nått om det.
Ja...
Och imorgon är det en ny lärare som ska föreläsa.. hon kanske är bättre så jag fattar nått av hennes iaf. :P

Får väl läsa lite och sen natten!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0