Klippa mig?

Jag ska beställa tid för klippning imorgon.. Har jag tänkt...
Men nu funderar jag ju på hur jag ska klippa mig.. Är ju så förbaskat feg när det gäller det.. (ja när det gäller massa fler saker oxå va klart :P)
Men måste ta en bit för det är så slitet så har jag tur kommer det som längst vara till axlarna..
Och så funderar jag på att klippa upp det.. Och kanske lite lugg?
Måste färga det oxå men tänker jag då inte göra där.. för det är dyyyyyrt. Mycket billigare hemma. *hahahaha*

Får se hur det blir när en del av håret försvinner.. kanske gillar färgen jag har då (hahahah jo men säkert :P)

Emma ska med mig.. så kasnke det kan bli nån blandning på mitt fega och hennes extrema.. kanske blir en bra blandning.. *haha* Är ju jag som bestämmer till slut ändå :P

Kanska skulle ta dig Kristina till hjälp.. Tycker du skötte dig den gången du fick bestämma ;)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hihi, ja då blev det ju jätte fint!!! Jag ställer alltid upp vet du. Du kan väll typ ta lite längre fram och kortare bak och lite uppklippt, ta inte för kort lugg om det skulle vara så att du tröttnar, då kan det vara bra om du kan få bort den med ett spänne. Till axlarna tycker jag låter jätte fint. Man måste VÅGA!!! Det växer ju ut igen annars, kom igen nu!!!! Du kommer bli kungshamns snyggaste brud, och ledig är du också, hihi . Så sen får du se till att ha dörren låst, haha.. Pössar!!

2008-09-09 @ 08:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0