Johan

Blev väckt tjugo över sju av Börje som frågade om jag kunde ta Johan. (Jag sa igår att jag kunde det ifall det var så att han skulle stanna hemma, han var så hänging och trött) Så då var det bara att gå upp och ta emot honom.
Han fick snällt kolla på tv en stund för orkade inte med att höra på spelet direkt.
Så då kollade han på barnkanalen och jag halv kollade lite slött.
Sen startade jag spelet iaf, och så spelade vi en stund tills jag gjorde mig i ordning och vi fick gå till Konsum.
Hade inget att stoppa i magen på oss. Så det blev en sen frukost för honom men så fick det bli.
Sen har vi spelat lite mer och jag har läst lite i redovisningsboken. Det tyckte han var tråkigt så han började låta och prata mycket då.
Vid halv ett blev det lunch, han hade beställt pannkakor så det fick det bli.. Köpta för jag kan inte göra sånt.
Och nu ligger han i badet och leker. =)
Fast nu skulle han visst upp.. Så får väl hjälpa honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0