Hmm

Jag kan berätta för er att det var såååååå gott med fiskbullar och jag åt mig såååååå mätt!
Så där äckligt mätt så man inte kan göra annat än sitta still. Och då ville jag helst egentligen trycka i mig lite mer.
Men det går ju inte.

Nu ska jag egentligen läsa i den där roliga boken... Snart ska jag..
Väntar för att se om hon som jag ska jobba med kommer ut på msn oxå.
Kanske dax att börja på arbetet.
Jag har funderat lite. Det står att vi ska välja ett företag eller annan organisation.. Och i boken står det att ja i stort sett allt är en form av organisation.. Som tex bröllop och begravningar.. Så är lite sugen på att välja bröllop.. För det står ju inte att det måste vara ett företag.. Men sen blir jag ju rädd att det är helt fel och vi får underkänt.. DET är ju lite jobbigt..
hmm..

Kommentarer
Postat av: Karen

Men va kul med bröllop! Fråga läraren om det är OK först så är du på den säkra sidan!

2008-09-10 @ 00:51:56
URL: http://daddisbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0