Håll i er!

För nu ska ni få höra nått som ni alla kommer bli så chockade över!!!
Helen... ställde in!!
Nej men visst fick vi oss alla en chock nu?!

Trodde nästan det skulle bli av för hon skickade vid kvart över sex och frågade om hur mina bussar gick hem.
Svarade vid åtta när jag gått upp och så hur de gick och då svarade hon att det passade jätte bra för hennes tåg gick med bara några minuters mellanrum med mina bussar. Och att det skulle bli jätte kul att ses. "Ses sen".
Sen när jag var på väg in så fick jag ett sms om att hon inte visste om hon skulle orka för hon var trött och lite förkyld och om kanske vi kunde ses på måndag, det kan inte jag så jag sa det, och då sa hon att hon ville ju gärna ses och att hon skulle försöka och se om hon blir piggare frammåt dagen. Sen skickade hon igen tjugo över två att hon var så trött och så så att vi tar det en annan dag.

Förvånade?!

Nej inte jag heller.

Så då bestämde jag träff med Robin på Torp istället, han skulle shoppa lite.
Sen var vi hos hans farmor på en kopp te och sen hem och kollade på film.
Så det blev allt film idag ändå ;)

Kommentarer
Postat av: carro

Jag blev såååå förvånad;)

2008-09-21 @ 06:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0