:(

Jag kollar mig i spegeln och känner bara.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!
Så har det varit en vecka nu! Visst har man sina sådana dar ibland men de går alltid över men denna gången har det varit i en vecka. Det är som jag från ena stunden till den andra blåstes upp i spegeln och blev större.
Och jag HATAR det.
Känns som inget passar längre och helst vill jag inte visa mig alls. Stackars de som ska titta på mig lixom.

Hade vi bott i USA, där man kan stämma allt och alla så hade jag stämt! Tänka jag hade skyllt på psykiskt lidande och sånt och fått en maaaaaassa pengar.

Hur kan en expert säga "Men, varför är du inte smal då?"
(försökte förklara hur mina mat vanor är vilket kanske inte är helt lätt..)

Ja.. för jag äter godis från det jag vaknar till jag somnar! Så MÅSTE det vara!! För är man stor är det ju det enda man göra!!
Ja det glömde jag.
(Nej jag säger inte att jag aldrig äter godis, för det gör jag. Men inte från morgon till kväll eller varje dag. Fast jag glömde.. Det måste jag ju göra för jag är stoooor. Och bakelser och sånt! *SUCK*)

Kände mig helt okej innan men nu.. SUCK.. Inte ens nära okej.
Inte ens håret är fint typ. *hahaha*

Men så ska man orka göra nått åt det oxå. Och det återstår ju att se om man gör.

Kommentarer
Postat av: carro a

jävla satkärring, den där barnmorskan!!!

Du e fin, du e VACKER!!! Glöm aldrig det!! Älskar dig min älskade syster

2008-09-25 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0