En tanke

Hmm.. Är det så att man i samhället ser de som inte har gift sig eller skaffat barn innan trettio som "misslyckade"
som att de inte har gjort nått med sina liv?
Det är bara det som räknas?
Var ju ute i helgen och då satt de och prata innan vi kom oss hem. Och Carro (inte min syster) sa att hon hade ju iaf skaffat två barn och Valle hon är ju iaf gift och så säger hon (Carro) att ja tänk de som sitter där och inget gjort innan trettio och en lite segling mot mig som skulle vara diskret tror jag. Jag tittade bara på dem och log, och så tänkte jag passa er för vad ni säger nu. Men sen kom de in på annat så inget mer blev sagt.

Valle vet jag inte ser mig som "misslyckad" för att jag inte gjort de där sakerna. Varför skulle jag? Bara för att "vara någon"? Ja det är ju rättvist mot den man varit gift med eller barnen man satt till världen. Eller inte.
Men den där andra.. Den har jag kanske inte helt massor till övers för.


Kommentarer
Postat av: carro a

She´s a biiiatch!! Asså, d e ju skönt å leva livet innan man skaffar barn. Å d e ju en fördel å ha nån man VILL ha barn med å inte skaffar barn med första bästa... Kramar på dig syrran <3

2008-09-25 @ 08:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0