Dravel

Ja så då var han ren.. Fast ska nog ta en koll på öron och naglar sedan. ..

Så var det ny vecka. Och denna veckan ska jag åka in till Trollhättan imorgon och på fredag. En kort åkar vecka =)
Imorgon är en lång dag, först gästföreläsning från Ekobrottsmyndigheten och sedan vanlig föreläsning på eftermiddagen.
Sen har jag inget inplanerat mer än att jag måste ta tag i mitt pluggande på riktigt. Vilket jag har upptäckt är svårt..
Hur lyckades jag med det när jag läste matten?!
Veckorna springer ju fram och "snart" är det ju tentor! Ja det blir att riktigt ta tag i det.

Börje ska träffa Johans fröken sedan så kanske han är här vid fem.. Eller halv sex.. Beror nog på hur länge de pratar.
Halv sex sa han..
Tänkte vi skulle gjort mat men i min lilla ugn får inte mina formar plats som de fick i ugnen på Violstigen :(
Så blir inget med det.

Nej.. Får väl ta och läsa lite mer nu =)

Kisses

P.S Idag är det Mikael som har namnsdag så.. Martin och Micke grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0