Dravel

Ja, jag blev hemma. Tvättar för fullt nu :)
Och kollar på gamla tentor i kurserna för att få en bild av hur de har dem och så.
Kanske öva på några så man kan se om man fattat.
Tittade och blev helt ställd, "öhh.. jag fattar inte"
Det är så det kommer bli men eftersom det är FEM timmar vi ska sitta så ska man väl komma ihåg någonting någon gång.

Johan var här igår och spelade tv spel med mig :)
Donky Kong är det som gäller just nu. Och det går ju lite så där ;) Men vi kommer vidare steg för steg.
Han satt här igår igen och sa att han saknade sin mamma. Åh jag tycker så synd om honom. :(
Så satt med han i knät en stund och bara höll om honom.
Vet ju inte vad man ska säga, kunde bara säga att jag vet att han gör det. (ja på en mjukt sätt ;))
Pradade på msn här en dag och berättade och sa att jag inte visste vad jag skulle säga och fick då kommentaren "nej med tanke på vad du tycker om henne" Men va?! Vad har väl det med saken att göra?
Inte nått. Att han saknar sin mamma det kan jag förstå. Och vad jag känner och tycker har INGET med det att göra.
Och det är ju INGET jag tänker lägga på honom. Det håller jag för mig själv och andra vuxna, inte något jag säger till Johan. När hon kommer upp så får man låta glad och säga bra saker. Så har det ALLTID varit. Även om man kanske inte tyckte han skulle till henne för det ena eller det andra så sa man ändå alltid "Det ska väl bli kul att få komma till mamma :)"
Det är då iaf inget jag tänker lägga på honom medvetet.

Nu är Ramona så gullig som skickar foton till mig.. Studentkortet och klassfotot i 9:an.. HEMSKA kort som jag gömt nån stans tror jag. *hahaha*
Det är tur man är vacker nu iaf ;)

Nej nu ska det letas mera.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Karen

Vem var det som fällde den korkade kommentaren?

2008-09-26 @ 23:04:34
URL: http://daddisbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0