Brandmän

Satt här i goda ro framför datorn när Robin ringde.
"Är du hemma? Skynda dig ut i trappuppgången och kolla på taket på huset mitt emot!"
Okej, fick jag ju gjort. Ut i trappuppgången och kollade ut och ser en massa brandmän!
Där på taket bara de stod.
Så där stod jag och kikade lite. Ser ju så dåligt bara så såg ju inte vilka det var bara att det var brandmän ;)
Var någon övning tror jag, för det var bara några som skulle ta sig ner från taket med snöre.
Den första, själva överhuvudet tror jag, höll på att åka rätt in i fönstret på lägenheten bredvid där de gick ner. *hahahahahaha*
Sen hade de olika stilar de andra två och den tredje hon banga (ja jag tror det var en hon, såg så ut).
Så ibland är allt den där Robin bra att ha. ;)
Och han var glad för han gjort mig glad :P
*hahaha*
Det är vänner det. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0