Helgen

Ja här var det ett par dar sen jag skrev.
Är så orkeslös och har noll lust till nått.. Det är ju inte helt rätt.
Kan inte somna om kvällarna och när jag väl somnat drömmer jag så mycket så jag vaknar flera gånger per natt.
Försöker läsa min bok, igår tog det bara stopp och satte mig och grät så tårarna spruta och näsan den rann.
Fattar ju inget och det är såå mycket folk och teorier och saker i teorierna så jag fattar inte hur man ska kunna allt detta.

Men kan ju börja med fredagen, då läste jag lite och sen vid halv två blev jag hämtad för jag skulle vara barnvakt till pojkarna i Hunnebo =)
Det gick så bra så :) Vi var ute, gungade lite och Theo plockade löv. Han blev allt lite sur på moster när hon röt till när han sparkade mig på smalbenet men det gick ju över det med. Börje och Johan kom oxå,  vid tre kanske. Så då gick vi in och tittade på Bee Movie. Sen kom Carro hem efter jobbet, vi beställde pizza och sen kom Christian hem med nya bilen.
Vi satt där ett tag, gjorde nog inget särskilt. Sen åkte Börje och Johan hem och Carro och Christian la pojkarna, jag roade mig framför datorn med Karen undertiden. När pojkarna var lagda så kom Robin och spelkvällen kunde börja =)
Vet inte vad spelet hette men.. Vi spelade iaf det, lite Cranium och sen åkte Caroline, Robin och jag och spelade biljard.
Vi tänkte en timme.. Blev en halvltimme. Carro blev hem ringd för det fanns en hysterisk Theo där hemma.
När vi kom då så skulle Carro lägga Theo, vi satte oss i rummet med Sanny, Ida, Martin, Melissa och Christian. Men de var så tråkiga och bara glodde tv och sa inget så vi åkte hem.

Lördag.. Det är ju igår det, *hahaha* kändes som maaassa dar sen.
Då gjorde jag inte mycket, fick använd diskmaskinen för första gången =D
Sen försöket jag ju läsa men fick mitt lilla psykbryt där så jag la ner det.
På kvällen iaf så var Johan här för Börje skulle på 20 års fest. Vi köpte hem godis och så spelade vi lite och sen kollade vi på filmer, Musse Pigg och Casper. Under Casper var han bra trött och hade han bara låtit sig blunda så hade han somnat direkt.. men klart man ska hålla sig vaken. När Casper var slut så var klocka tio över tio tror jag.
Och då startade vi Musse igen och jag sa åt honom att lägga sig i soffan och titta. Men nej han skulle då sitta!
Rädd för att somna kanske ;) Halv elva kom Börje så han var inte så sen som jag var rädd för att han skulle bli.
Så han var här en stund, Johan blev ju högt i varv när pappa kom och skulle berätta allt om filmerna och godiset och sånt. Sen åkte de iaf hem och jag tittade lite på datorn innan jag stängde av vid tolv.

Har under natten fått nått så ont i halsen, känns som ett sår på ena sidan, näsan är täppt och huvudet gör ont.
Klart jag ska bli dålig nu när Karen och Oliver kommer på onsdag!
Och idag har jag inte hunnit göra så mycket än, sov dåligt under natten men lyckades somna till lite på morgonen så gick upp vid tio.
Sen har jag hunnit läsa lite och varit hos Solveig och fått mat.
Och nu skriver jag och ska snart läsa lite mer.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0