Nu är den första gjord!

Jag är hemma, hel och välbehållen om än helt slut i hjärnan. *hahaha*

Provet var inlämnat 16.25 :) en och en halv timme innan det var tvunget.
Svarade på alla sju frågor.. Och några rätt tror jag väl att jag gjorde ;)
Nu är det bara att vänta till slutet på november för att se om man klarade det :)
Men jag är nöjd, jag gjorde så gott jag kunde helt enkelt.

Och hittade ju både dit och hem :) Bilen är hel den med så det känns ju bra ;)

Imorgon blir det att läsa igenom sakerna i helveteskursen, men känner mig ju lugn där för jag är inställd på att göra det i december igen.. Mer tid att fixa då. Pratade med Dalsi idag och hon börjar fatta lite nu i boken efter hon läst den en 3 gånger eller så :O Jag som bara läst en gång.. så ja.. Jag åker dit gör så gott jag kan och sen får vi se :)

Är ju sådana där frågor där man ska skriva mycket oxå och sådana är jag kass på, bättre med uträkningar :P
Men men, den som lever får se :)

Nu är det snart Grey's!! Ska bli skönt att bara slänga sig på soffan och glo. =D
(jag ska inte missa det Karen ;))

Just det, mamma påminde mig.. När vi pratade om min födelsedag och träffen med flickorna så pratade vi inte bara på korv,bröd och mos utan även fiskedamm. Det hade ju kanske varit nått ;) *hahaha*
Få sig några mintkulor var... mmmm... gott!

Nej nu börjar det snart! Värma upp tv:n och så får jag göra nu!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0