Mer dravel och negativitet

Jag lär ju få bo här i en maaaassa år.. Några fler än vad jag trodde när jag flyttade :(
(wwiiee kommer vara 30 och bo i en etta.. heja heja)
Och då funderar jag på.. Om man kanske skulle se om man kan hitta en 120 säng istället.. Kanske jag slipper snurra in i betongväggen hela tiden!
Men sen kommer jag ju då ha en massa madrasser.. till vilken nytta.
Min säng i källaren kommer jag säkert bara få slänga den gången jag är ekonom, fått jobb, blir rik och får större boende.
Då är den säkert genom rutten och äcklig :(

Åhh vad jag skulle vilja bo där jag var innan! *suck*

Ja som ni ser har jag inte lagt mig än.
Testade för att se om Karen kom ut på msn igen men ser dåligt ut.
Så NU blir det nog sängen istället.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0