Inte mycket att säga.

Inte blivit mycket skrivet här inte..
Har inte mycket att skriva..
Igår pluggade jag, sen var Börje och Johan här på kvällen och vi åt mat.
Idag har jag försökt läsa i helvetesboken igen. Den gick segt men kom mig igenom ett kapitel iaf.
Skulle nog behövt något längre tid på mig för att läsa den fler gånger.

Imorgon är det sista riktiga föreläsningen innan tentorna!
Så ska in till skolan, köpa kompendiumen som jag behöver oxå.
Sen är det ingen skola förrän nästa vecka.
Så det är plugg som gäller nu!
Så kommer nog inte skriva så mycket här nu fram över.

På fredag kväll blir det iaf spel hos Carro, Robin och jag ska dit och spela med dem :)
Kan bli kul :D

Ja det var väl det jag hade att skriva :P

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

va e kompendium?

2008-10-14 @ 07:25:00
URL: http://tankarfrancarrrro.blogg.se/
Postat av: Jezz

Ja du.. Det är en massa papper ;)

Ett häfte med papper.

2008-10-14 @ 15:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0