=)

Fick förfrågan idag om jag ville jobba lite extra på kontoret =D
Var inget avancerat.. Som vanligt :P
Utan var att scana in beslut och lägga in i data programmet och sen arkivera.
Så det sa jag att jag var intresserad av så länge det inte var nått som var tvunget att bli klart ganska med en gång utan att det är sånt jag kan göra i min takt som jag känner passar mig. Måste ju plugga också. ;)
Och det sa Magnus (för Bosse själv hör ju inte av sig :P) att det var så det var tänkt. Så det låter ju bra =)
Kan man ju kanske jobba halv dag när man är hemma och sen plugga. Och bara plugga veckan innan tentan typ :P

Hade föreläsning idag, han går rätt bra att lyssna på men upptäckte att jag inte kan tänka när man sitter i ett rum med så många andra som pratar och låter. Vi skulle räkna ut en sak där men det stod då helt still av allt snattrande.
Tur tentorna ska vara tysta :P

Har en irriterande fluga som surrar runt i min lägenhet! Sen igår har den snurrat runt här och den vägrar flyga ut fast fönstret stod hel öppet och balkongdörren med. Han vill väl vara inne i värmen va klart.

Idag vet jag inte vad som händer, har inte hört nått om nån fredagskväll med grannen.. Men ska läsa lite snart har jag tänkt.
Jag måste verkligen färga mitt hår snart! Det gör ju så man känner sig sååå mycket bättre.
Men nu funderar jag på om man ska prova sån där färg som man får med slingfärg i.. Kanske hade varit nått..
Meeeen har inte bestämt mig än som sagt :P
Men färg måste det iaf snart i! Kan inte gå runt så här mycket länge till utan att skämmas.
Sitter bara och funderar på vad folk som sitter bakom mig tänker när de ser mig.. Det ser ju ut som jag börjar bli flint..
Och så illa är det inte.. Än ;) Och blir aldrig hoppas jag då!

Nej får nog läsa lite då.. Sen måste jag verkligen ta tag i disken.. Suck :P
Tummen ur snart och köpa sån där till kranen kanske så man kanske kan använda den där diskmaskinen ;)

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

ja det hade ju vart något me slingor i håret=) Snyggt blir d då...

Åh vad härligt att de fråga om extrajobb=) Skönt me lite extra i kassan. Kramar Å Robin han jobbar till 10-11 om du undrar.. Hihi, d vet jag för jag ringde hnm. Vi skulle höra om ni ville komma å käka gott å spela spel. Men det får bli en annan kväll.

2008-10-03 @ 19:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0