Dumt gjort

Ikväll ställde jag mig på en våg.. Det var ett mycket dumt påhitt!
Jag säger bara: Hej bantningskurer, piller, personliga tränare, fettsugning och grönsaker.
(Ni ser, det är iaf blandat bra och inte bra saker ;))
HUR kan så mycket vikt finnas i denna lilla kropp? ;P
Det är nog som jag sa till Karen en gång, jag tar bort mina organ för att få plats med fettet. *hahaha*

Och det där med sakerna här ovan.. Jag har ju noll ork till att hålla på med sånt så det kommer sluta med att jag kommer vara med i dokumentärer över fetast i Sverige. :P
Brandkåren får komma och lyfta ut mig när jag ska nån stans :P

Neeej, så illa ska det väl inte bli kanske ;)
Sen kan det väl få komma en brandman och bära ut mig ändå, utan att det är nån olycka/brand eller för att jag inte orkar gå själv. :P Får vara en stark jävel bara. *hahaha*
Och de flesta ser så små och taniga ut, eller som små feta gamla gubbar sååå.. Får nog stå över det ändå..
Fast Karen har ju ett ess i bakfickan för mig ;) *hahaha*

Idag har jag pluggat, gick bra tills jag fick för mig att göra mat. För maten tog tid och sen ringde Robin och då var det dax för film :D Var ett tag sen vi kollade på film nu så det var kul. Vi kollade på.... *trumvirvel*.. Jurassic Park!!
Det var inte igår man såg den! Sen var det massa tv program som vi kollade på under tiden vi åt lite sånt som jag tydligen inte ska äta.

Och igår var man ju ute och dansade lite. Inte så mycket dansande tycker jag men en låt eller fyra kanske. ;)
Men trevligt var det allt :)
Och jag kände ju säkert tre stycken! *hahaha*
Tur att Kenny och Daniel är ute så jag kan stå hos nån och hänga när jag ingen annan stans har att ta vägen :P

Nej nu är det då sängen för mig!
Imorgon är det ju mer plugg som gäller!!

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

krama om... å sorry att jag va trist å inte dansa så mycke

2008-10-27 @ 07:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0