Dravel

Ja.. Idag skulle jag ju plugga då..
Försöket gjorde jag.. meeeen inget förstod jag och så, som jag skrev tidigare.
Sen åkte jag och var barnvakt till pojkarna i Hunnebo :)
Tittade mest på tv och så så det var ju rätt lätt. ;)

Sen kom Christian hem rätt tidigt, var nog hemma vid halv sju, kvart i sju.
Sen åkte jag fram och tillbaka mellan Kungshamn och Hunnebo ett par gånger ;)
Men men så kan det vara.
Var hemma lagom till Medium på fyran så fick sett det :)
Och nu ska jag väl egentligen lägga mig så jag orkar upp imorgon..
Är ju nästa tenta då ! Men ska in, kolla hur frågorna är, svara så gott jag kan (en mening eller tre borde det ju bli kanske ;)) och sen hem igen!
Sen är det fredag kväll! Kanske Robin har tid med en film? Eller så har han fortfarande ett eget liv.. hmm.. får kolla upp det där ;)
Ska ju komma ihåg att lämna Martins bil oxå.. om jag inte snor den.. Han kommer ju aldrig fatta vem det är!

Städa bör jag göra iaf.. Och kolla igenom böckerna för nästa kurser..
Men helgen är ju på fler dar ;)
Och sen är det dax igen att åka in nästan varje dag!
Och så ska vi göra ett arbete i marknadsföringen, ett grupparbete, och vi som bildat grupp bor alla på olika håll.
Jag här, en utanför uddevalla nån stanns fast inte åt vårt håll, en utanför trollhättan och en i gbg. Sen är det en tjej till... men vet inte vem hon är än. Och när det drar igång blir det att åka in eller iaf stanna långa dar när vi är där.
Men men, sånt är det antar jag att plugga :P

Nej skulle jag hoppa i säng då ?!
Är nog dax, kände mig ju trött redan när jag barnvaktade.. *haha*

Japp.. sängen blir det... snart.. ;P

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

tack än en gång att du va barnvakt. tusen rosor till dig=)

2008-10-31 @ 18:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0