Dravel

Nu börjar jag få panik.... Känns som det är så mycket kvar och ingen tid kvar till det...
Så ska jag försöka komma mig till hunnebo för att hämta bilen och så ska man köpa med sig fika och sånt så man har imorgon så det bara är att ta väskan och försöka hitta vägen till Trollhättan ;)

Detta gör inte under för mitt humör kan jag ju lova.. Ni ska vara glada ni inte är här..
Redan igår var jag irriterad på ALLT och hade nog lätt kunnat slå sönder lägenheten om jag hade slått i tån eller nått :P
Och lite så är det idag med.. Om datorn inte gör precis som jag vill får han höra många långa ordramsor. ;)

Men men, fredag kväll är det väl över :P
Då kommer jag väl somna när jag kommer hem från att lämnat bilen och sova till söndag :P
Sen är det ju bara på och börja läsa i de nya böckerna.. *haha*
Engelska är den ena på! Bara det kan ju bli spännande... Marknadsföring på egelska.. Se om man fattar nått där..

Pratade med mamma här om dan om att jag inte vet om man ska ha nått när man fyller.
Fast egentligen vill jag ju det, är bara en gång om året jag träffar alla flickorna på samma gång och det är ju då, och det är ju så kul :D
Meen finns ju ingen plats i denna lilla lägenhet. :(
Brukar ju bjuda på mat men nått sånt finns det inte plats för. Iaf inte om vi blir fler än fyra ;)
Och det hoppas jag ju ändå att man blir ifall man ska ha nått.
Mamma förelsog korv och bröd och mos... Låter lätt och bra :P *haha*
Ähh vi får väl se, Jenny vill ha hon har redan bestämt när och Valle med, som tur är sa de samma helg ;)
Trodde det var omtenta den dagen, (vilket det är men eftersom jag ska klara den tentan kvittar det ;)) men det var visst helgen efter istället :)

Ja ja, jag får väl fundera och se hur man känner för det.

Nej tillbaka till studierna.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Mor

Du glömde fiskedammen

2008-10-29 @ 18:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0