Dravel

Jag sitter och lyssnar på ljudklipp av Helen, en av lärarna i redovisning. Och medan hon pratar förstår jag ju allt va klart ;) Då hänger jag med så fint.. Är när jag ska behöva tänka själv som det slår lite slint.
Kan ju inte säga egentligen att jag inget kan, för det kan jag. Är det sista med bokslut som det slår slint och stopp, plus att jag har lite problem med det teoretiska i det men men, det finns nog där nån stans. Och är ju hela fem dar jag kan plugga innan det är tenta på onsdag! Jag SKA klara redovisningen!
Den andra.. Ja, den kommer jag ju läsa till oxå men är ju gaaaanska så säker på att det kommer bli omtenta där.
Men det får bli så. Men jag ska ju ändå skriva den på fredag för att se hur det är och hur frågorna är och vem vet, kanske jag har dolda kunskaper i organisation ;)

Nej nu ska jag ta mig en kopp te och titta vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0