Dravel

Ja Jenny kom till sist =) En 45 minuter senare än vad jag väntade henne bara..
Hon har utökat den där kvarten man ger henne rätt rejält får jag säga.
Men hon fick iaf färgat mitt hår =) Så nu är det mööörkt, underbart! Det var på tiden och känns så mycket bättre än det andra hemska.
Vi fick även fikat och pratat lite va klart. :)
Sen fick jag åka med henne och Marcus (som hon hade lämnat på gymmet innan hon kom till mig) till Hunnebo så jag kunde komma till Carro och hälsa på Kristina och barnen (ja och Carro och co med va klart).
Fick mig mat att värma oxå, goooott!
Så vi satt där och fikade och pratade lite.
Börje och Johan kom oxå en liten stund efter mig, och så kom Martin och flickvän och sa hej.
Men de gick rätt snart och då åkte Ch för att hämta sin systerson.
 
Johan pratade i ett par timmar om att han ville till Delfinen och spela biljard...
Tyckte det kändes lite jobbigt.. en sak att skämta om att gå dit när Robins jobbar kompisar är där och en annan att faktiskt göra det. Plus att jag aldrig spelat biljard. *hahahahaha*
Men vi kom oss dit iaf, även om jag kände mig lite som en stalker.. Men vi var iaf där innan de flesta av dem ;)
Och jag träffade ju nästan hälften av bollarna (ja den vita menar jag :P)
Tydligen har jag inga dolda talanger i biljard iaf... ;P
Men Kevin var en hejare! Och Caroline var inte dålig hon heller =)
Johan stackarn är ju så kort så han når ju inte riktigt annars hade han nog varit en jäkel han med.. Kanske får ha med liten pall till honom nästa gång ;)

Robin kom sig fram och fick sagt hej iaf, "när han såg oss" för vi måste vara svåra att missa när vi var de enda som spelade biljard ;) Så fick man sagt hej till några av de andra oxå när vi kom för att säga hej då.
En halvtimme vid biljardbordet gick väldigt fort får jag säga :)

Sen åkte vi tillbaka till Caroline, och snart efter åkte vi till Kungshamn och sen satt jag här hela kvällen och hade tråkigt.
Hatar att sitta ensam så fredag och lördag kvällar. *hahaha*

Idag ska vi kanske åka och bada =) Ska försöka klämma mig i en baddräkt.. Hur nu det ska gå.. Kofot och olja kanske?

Men innan får jag försöka läsa lite!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0