Dravel

Ja idag fick jag äntligen städat lite =)
Och träffat Valle, varit ner över med henne och letat present till hennes föräldrar, kollat runt efter hårfärg.
Tänkte ju kanske nått med slingor.. Men hittade inget jag ville ha så blev vanlig brun färg bara. =)
Sen har jag varit på kontoret och pratat med Janette om vad det är jag ska göra för henne som extra jobb.
Var inget som verkade för svårt iaf, var ganska mycket men vi börjar med en del i taget.
Sa till henne att från vecka 45 kan jag börja, de veckorna som är tills dess vill jag ägna åt skolan och försöka fatta så man klarar tentorna.

Nu sitter jag och väntar på Jenny, hon ska komma hit och färga mitt hår. Kom på att jag sa att jag skulle bjuda på fika men har bara te inget till.. hmm.. Ja ja, löser sig väl.. *haha*
Sen åker jag med henne till Hunnebo, ska till Caroline och säga hej. Kristina och barnen ska dit så får ju passa på att säga hej när de väl är här ute.

Ja sen.. Till kvällen.. Vet jag inte vad som händer, händer nog inte nått. Robin ska som sagt iväg, han ska till Delfinen och dricka öl och äta pizza med Llentab pojkarna.. Så kanske man skulle varit dit ;)
Och Valle har firande av föräldrarnas 25 åriga bröllopsdag.

Kanske man får ha den där myskvällen med Johan som han ville ha igår då.. *hmm*
Återstår att se..
Eller sitta hemma och plugga..

Jag har kommit  fram till att jag tycker det är oroligt mörkt i den här lägenheten.
Behövar ha massa lampor tända för att se nått... Och ja det är när persienerna är öppna och även ögonen ;)

Nej nu får den där Jenny snart ta och komma tycker jag..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0