Draaaavel

Idag så är det en sån där söndag som är så jävla långtråkig så man bara vill sätta sig och grina.
Bara sitter här och glor ensam. Hatar att sitta ensam på fredag och lördagar.
Är ju så förbannat trist.
Bilen lämnade jag ju i förmiddags så kan inte ta mig nån stans heller.
Utan bara sitta här i min ensamhet och känna mig som den ensammaste flickan i världen. (jo jag vet att jag inte är det, är ändå så det känns just precis nu)
Funderar på att gå till konsum och köpa chips.. Men vet inte. Har inte bestämmt mig än..
Inget på tv är det heller!

Ja ja, nog med hur synd det är om mig.. ;)

Gjorde andra tentan idag.. Var ungefär som jag trodde. Jag fatta inget, skrev lite och gick efter en timme.
Så var hemma tidigt :)

Men sen har jag legat här sen tolv då och bara inget gjort. Trååååkigt.. Nej just det.. skulle inte klaga mer..

Nej får se om jag kan bestämma mig för konsum eller inte.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0