Yes we can!

De amerikanerna kan när de vill. Obama blev det!
Och det känns som om hela världen jublar (?)
Kanske denna karln kan göra något vettigt, han lär få jobba hårt.

Ja har inget mer att skriva, så insatt är jag inte.. Var honom jag hoppades på och så det blev det.
Bra nyheter när man vaknar på morgonen.
Nu ska jag nog göra lite fiskbullar och sen läsa engelska bok.

Hade första föreläsningen idag, och han var från Ryssland eller nått så bröt ju rätt bra och ibland fick han utlra super snabb speed på rösten och då hängde man inte med alls. Men men imorgon är det någon annan..
Och imorgon blir man kvar efter föreläsningen för då ska vi börja med att förbereda oss, för på måndag ska vi träffa det företaget vi ska skriva om (Vet inte riktigt vad uppgiften går ut på än.. men hoppas de andra kan förklara för mig lite mer)

Nej mat var det.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Karen

Jag væntar också otåligt på internet! Har smått abstinens!!

Jag ær fortfarande i livet, ville bara sæga det ;)

KRaaaam

2008-11-05 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0