Tisdagens dos

Vaknade utan huvudvärk idag! Härligt :)
Och inte tok regnade det heller :)
Fast istället har näsan runnit som galen ;)
Tycker att denna förkylningen ska bryta ut PÅ RIKTIGT så den kan gå över nån gång. :P
Har jätte svårt för att somna på kvällarna, för då börjar hostan i massor och går inte att andas genom näsan.
Så där hostar man på och vrir och vänder på sig.
Inte undra på att jag somnar som en stock på bussen. Illa för nacken bara..

Var på föreläsning idag.. Och jag tror nog att det är Redovisning som är min inriktning.. Visst ett tag kvar så att säga.. men just nu känns det så iaf.
Inga mer föreläsningar denna veckan så blir att ta tag i det hemma istället. Men ska jag nog klara av :)
Det svåra blir marknadsföringen.. Den nya helvetes kursen kanske?! ;)
Måste även läsa till den kursen.. Så man klarar omtentan när det är dax. 

Japp, bara att sätta sig och läsa..

När jag kom hem så skickade jag mail och frågade var Karens skor tagit vägen som hon vann på mitt Tradera konto.
Så fick kollinummer och så.. De verkar vara på väg iaf :)
Sen skickade jag mail till kontoret för att höra hur det går med jobbet jag ska göra och att jag gärna jobbar hemma eftersom det verkar bli en del sena dagar och så. Lättare att jobba hemma då så man kan jobba kvällar och på helgen :)
Sen var jag och handlade med Börje och lämnade Johan på pingisen. Sen gjorde vi mat.
Och sen hände något som chockade mig lite...
Karen ringde :D


Har ju inte pratat med henne på ett tag nu med flytt och inget internet än och så ;)
Har försökt skickat lite sms meeeen det funkar inte så bra.. Hon får inte alla..
Så det är trist.. Men glad blev jag :D

Sen ja.. då har nog bara kvällen gått utan att man gjort nått.
Suttit vid datorn och kollat, kollar skolsidan hela tiden känns det som för att kanske de lagt upp nått om tentan...
Fast jag vet att det är nog veckor kvar tills dess. *haha*
Sen har jag legat på soffan och kollat Hemmafruarna och så.
Imorgon är det Grey's! Och då hoppas jag verkligen femman inte försvinner!
Missade ju förra veckans avsnitt :( Valde att vara hos Carro istället när det var repris ;)
Så tvn bestämmer iaf inte över mitt liv än :P

På fredag antagligen ska jag till Ramona :) Hon fyller år imorgon så på fredag blir det lite tjejträff och ansiktsmasker och sånt om jag förstod det rätt.. Får väl se hur det går.. Känns inte som min grej ;) Är ju inte direkt tjejig med sådana saker :P

Men kan nog bli så kul så :)


Ramona skulle nog komma när jag fyller, hon har inte svarat men tror hon sa det när vi pratade på det en annan dag.

Vi är fyra! Och kanske Caroline kommer med :) Valle trodde hon skulle komma, fast hon var inte säker. Hon upptäckte i helgen att det inte var så kul att jobba lördag och sen gå ut för att sen jobba söndag kväll ;)

Så nästan vi blir alla kanske...

Hur ska vi få plats?! *hahaha*
Och den där maten jag sagt att de ska få?! Får bli chips med dipp ;)

Nej då, nått ska man väl fixa, kanske :P

Annars kommer de sitta här hungriga :P ;)


Måste lösa sovplats till Victora med.. Eller så får hon ta sängen och jag soffan, dricka så mycket vin så jag slocknar :P
Hon är ju längre än mig så känns elakt om hon ska ligga i en kort soffa :P

(nej så mycket vin blir det inte :P)
Valle är väldigt mycket för att vi ska gå ut.. Hon har aldrig varit med förut på middagarna så hon vet inte det att vi sitter till tolv och sen går och lägger oss ;)

Men kanske man kommer ut denna gången?! *hahaha*
Kanske ska önska mig i present av Robin att han tar ut Llentabpojkarna på krogen den dagen ? ;)

Hade varit nått.. De hade fått stå där och vänta på oss, och vi hade inte kommit för vi blev fast hemma som vanligt :P 

Nej undra om jag ska lägga mig då.. Hosta lite och snora lite och försöka somna?
Är på tiden nu.. Helt otroligt vad lätt det är att bli sen när man inte ska upp tidigt dagen efter.

Ja, jag får nog göra så :)

Natti natt på er.




Kisses


P.S Kristina du ska inte tro jag glömt dig, men läste att du skulle på annat den 6:e, så därför har du inget sms fått.
Bara så du vet. Kram


Kommentarer
Postat av: carro a

kul att karen ringde=)

2008-11-12 @ 07:27:39
Postat av: Karen

Skorna har kommit!! Weeiiii! Kram

2008-11-12 @ 11:53:28
Postat av: Kristina

Tur att du berättade det, för jag började allt fundera......



massa kramar till dig

2008-11-13 @ 08:36:54
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0