Lördag kväll ... igen..

Lördag kväll och här sitter jag hemma..
Var hos Robin och trodde vi hade en hel kväll framför tvn framför oss..
Men ack så fel jag hade.
Så har varit hemma en timme snart.
Vi kollade på en film men vi började ju så tidigt så klockan var bara sex när den var slut.
Och sen skulle han visst upp tidigt imorgon med så han sa att det var natten klockan åtta.

Jag måste skaffa mig fler vänner här ute så jag har nån att umgås med på helgerna! ;)

NU HADE JAG SKRIVIT ETT LÅNG INLÄGG MEN DÅ TYCKTE SIDAN ATT DET INTE SKULLE FUNKA!!!

Så får skriva om allt.. jippie.. eller inte!

Igår kväll åkte jag med Börje och Johan till Christian och barnen, vi åt tacos och sen åkte jag och hämtade Carro hos Camilla. Så fort vi kom tillbaka var det visst dax att åka hem. För då stod de i dörren och tog på sig.
Så det var bara att sätta sig i bilen och åka hem.
Hörde med Robin om vi skulle se på film men vi kunde inte komma på nån vi ville se och så skulle han upp tidigt idag
så vi struntade i det, han sa att det var bättre idag..

Så då satt jag här hemma och tråkade. Pratade lite med Carro på msn och så.
La mig till slut och kollade på CSI och åt lite choklad.
Tio över elva kom mamma och hämtade mig och så följde jag med henne hem.
Vi satt i köket med kaffe och te och pratade bort några timmar tills det var natten och lägga sig dax.

Efter jag vaknat idag och så så gick jag ner till Carro och co vid ett, strax efter att jag kom dit kom Börje och Johan och så spelade vi kort. Caroline skulle jobba så hon gick kvart i tre ungefär, vi spelade en stund till, tills Robin hämtade mig vid fyra. Då åkte vi hem till honom och kollade på film och sen hamnade jag här som sagt.

Fast funderar på om man kanske skulle sätta sig med pärmen och jobba lite.. Mer pengar till mig! ;)
Och det är ju inte dumt.
Har nog bestämt mig oxå att det ingen mat blir nästa lördag (vilket jag kom på att det var igår redan! panik)
utan att det blir kanske grönsaker och chips och dipp istället. Verkar lättare så..
Trodde ju inte det redan var nästa helg! Det går för fort!! Jag hinner inte med!

Men men... Pärmen kanske??

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0