Ännu mer dravel :P

Idag har verkligen varit en slappar dag!
Har legat på soffan heeeeeela dagen, och det har varit skönt!
Är ju söndag och då kan jag njuta av det, kan jag inte på en fredag eller lördag blir ju bara rastlös då ;)
Har iaf satt igång diskmaskinen nu. Helt underbart med en sån!
Toppen förslag av Caroline att jag skulle köpa deras =)

Så får bli att handla och så imorgon istället :)
För jag har iaf tänkt spendera resten i soffan med. *haha*
Har funderingar på att börja läsa boken oxå till föreläsningen på tisdag..
Men får se om jag är så duktig... :P

Först ska jag iaf bara ägna mig åt tvn, var ju min bästa vän så länge och nu saknar h*n mig för blir inte så mycket tittande där längre. ;P

Saknar Karen på msn oxå.. De har flyttat nu eller höll iaf på att flytta igår så jag tror de är klara.
Och då har jag för mig hon sa att de inget internet skulle ha på ett tag...
Så kanske det tar ett tag innan vi "pratas" vid igen.
Men ska bli kul att se hur huset blivit och så nu när de ÄNTLIGEN har fått kommit sig in där!
Blir ju på kort visserligen men ändå =)
Nån gång kanske jag får tummen ur och kommer mig dit. *haha*
Fast kommer nog ta ett bra tag.. Men tanken är ju att de ska bo där läääääääänge så jag ska allt hinna det!
Är ju inte som jag är en kommer så snabbt till nya ställen..
Valle har bott i huset vad är det.. Två tre år iaf. Hur många gånger har jag varit där?!
NOLL! Och hon bor i Uddevalla bara..
Jenny har bott i Gbg i två år.. och där har jag inte varit heller.
Så är det utanför kommungränsen kan det ta ett tag innan jag kommer om man säger så ;)

Nu är det snart tv dax igen!

Soffan, here I come!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0