Dagens dravel dos

Den här morgonen började så bra.. Hördes som om hela huset skulle flyga iväg som det blåste!
Och vaknade va klart med början till migrän huvudvärk.
Så det var upp i den kalla lägenheten, ett par Eeze och frukost och så.
Gjorde mig i ordning, tänkte "skönt att det inte regnar iaf".. Mycket dumt gjort!!
När jag snart var redo att gå. Ja då TOK regnade det!
Funderade allt på om man skulle ringa till Robin och höra när han åkte till jobbet för att få skjuts till bussen :P
Går ju på ner över för att få plats att sitta på bussen.
Men iaf så tänkte jag att "ähh, det går nog fint".
Trodde jag ja.. Höll på att inte komma fram som det blåste och regnade, så bestämde för att gå på på Wedels iaf och hoppas på att det inte var så många på bussen.
Och det är ju inte långa biten dit, tar ett par minuter om ens det? Det var inte helt lätt och kändes väääldigt långt idag iaf, och jag var genom blöt om benen när jag kom mig in i busskuren.



Och huvudet gjorde ont. Precis vad jag ville ha när jag visste jag hade en lång dag i Trollhättan framför mig. ;)
Somnade på bussen ganska snart och sov nått så hårt. Märkte inte när vi stannade till i Hallinden ens och släppte av och på folk! Och sen sov jag tills jag vaknade av att chaffören sa "Uddevalla central nästa", då var det bara att hålla ögonen öppna.. Men ont gjorde det fortfarande :(
Då hade det gått två timmar sen jag tog tabletter sist så då får jag ta två till om det inte funkar.
Så det gjorde jag när jag satt på nästa buss och sen sov jag innan vi ens lämnat Uddevalla tror jag.. Minns inte att vi åkte där ifrån.. *hahaha* Och så vaknade jag strax innan vi skulle av.



Sen satt jag där i skolan och försökte hänga med i Marknadsförings föreläsningen, han är så stressad läraren så det går bra fort ibland! Och huvudet gjorde ont va klart...
Föreläsning till tolv, eller ja tio över tolv blev det och då var det info för biblioteks sök (vilket påminner mig om att jag måste registrera mitt låne kort där ja) och det var nått så tråkigt och ointressant, hade redan hört en del på den dagen jag var innan skolan började.

Sen var det iaf lunch så jag och Fanny tog och åt och då vågade jag mig på att ta två nya tabletter.
Och åt korv och klyftpotatis, jätte gott var det ju inte men klart bättre än köttfärssåsen jag åt där förra veckan.
Efter det så började det lätta lite i huvudet och i säkert en halvtimme höll det sig så!
Klockan två hade vi ju tid hos företaget vi ska göra marknadsplan på. Fast vi var lite tidiga så fick vänta en stund.
Sen så berättade han om företaget och så och vi fick lite papper. Tog sin lilla stund, i slutet kändes det som att jag skulle somna, ögonen gick riktigt i kors. Jag sa inget under denna tiden, medan de andra pratade på. De måste ju tycka jag är nått fruktansvärt kass att jobba med. Men men. Vi kom oss iaf där ifrån strax innan fyra.
Fick skjuts till Uddevalla av en tjej i gruppen som bor där, det var skööönt :)
Så var det bara att vänta på bussen som gick klockan fem och medan jag väntade så skickade jag iväg mitt lilla inbjudnings sms :) Än så länge har iaf Jenny och Victoria svarat så vi är iaf tre! När vi kom oss iväg från Uddevalla somnade jag *pang* igen efter Torp och vaknade strax innan Hovenäset typ. ;)

Sen kom man hem, plockade in i diskmaskinen och så, hade på kranen för körde lite handdisk och den "spottade" ut vatten så det blev blött överallt! Och så höll den på.. De gjorde nått med vattnet idag vet jag.. Men det var ju klart vid fyra.. Trodde inte man skulle stå där och tro att kranen skulle explodera iaf. :P
Så nån disk vågade jag inte sätta på.

Sen har jag mest bara kollat här, kollat skolans grejer och sånt.
Var till Ica snabbt med Robin för att köpa ut chips till honom ;)
Sen satt jag här igen och nu visar det sig att kvällen har sprungit iväg!

Så det ska nog bli lite müsli nu och sen sängen... Och hoppas på att jag kan somna efter allt sovande på bussarna :P

Kisses

Kommentarer
Postat av: Kristina

Kranen gör så om vattnet har varit avstängt, då har det kommit luft i rören.. Så inget att oroa sig för.



KRAM

2008-11-11 @ 10:56:55
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojojoj det lät som en riktig pärs d där... säger än en gång hur duktig du e=)

Jag kommer antagligen på ditt partaj.. Om Christian inte e allt för bakfull, han ska ut dan innan i UA..

Där får vi gå ut nån gång... Maybye the prins charming is there;)

2008-11-11 @ 20:26:07
Postat av: carro a

Jag la in förra inlägget=)

2008-11-11 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0