Torsdag

Först vill jag säga att mjölk är ju såååå gott!
Drack massor förut och vill ha meeer. Men då har jag ju inget imorgon. *haha*

Sen vill jag säga, igen, att jag saknar Karen! Jag tycker hon ska få sitt internet snart så hon kan komma ut på msn och sitta där och driva med folk med mig!

Och för det tredje.. Då har jag inte nått speciellt att säga. Suttit i min lägenhet hela dagen, inte gått utanför dörren :P
Men så kan det vara.
Imorgon ska jag träffa Sandra kvart i elva för att kolla blomma till Ramona. Hon frågade om jag kunde göra det och det skulle jag väl kunna men helst inte. Jag är ju värdelös när det gäller växter, de bara dör för mig :P
T om de som ska överleva allt... :P
Klockan sju imorgon kväll ska vi träffas hos Ramona så får vi se vad detta med ansiktsmasker och sånt kan vara..
Blir säkert kanon bra.
Nej. Känns som sängen lockar mig, gäspar stort. Fast har jag gjort hela dagen..
Ja ja, får inte glömma ställa klockan oxå, ingen idé att tro att man av sig själv för bara för det så hade man väl missat att träffa Sandra.
Och det vore dumt då hon har en färja att hinna med.

Så ja, jag tror jag lägger mig i sängen nu.

Sov gott!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0