Torsdag förmiddag

Glömde ju skriva igår att jag ska få låna anteckningar och så av Fanny till Organisations tentan :)
Hon klarade den ju på bästa möjliga sätt :) och jag klarade den inte alls ;) så hon erbjöd mig att få låna det.
Jätte snällt! Kanske är lättare att fatta då. :)

Ska snart ta på mig lite kläder och så och gå de mååånga minutrarna till kontoret ;)
Hoppas bara Janette kom ihåg att lämna sakerna till Therese...
Men det märker jag. Och klockan ett är det ju tvätta dax!
Kanske jag har rena byxor imorgon ;P

Sen igår kväll har det snurrat massa i mitt huvud, haft konstiga drömmar, minns dem inte men vet att de var underliga det lixom känns i hela mig.
Men vet inte hur jag ska skriva eller vad jag ska skriva om det.
Inte mycket jag vet ;)
Men men det går över.

Nej, göra mig i ordning då kanske så jag kommer mig dit.
Tänkte vara där innan lunch så jag kan vara hemma hela eftermiddage med tvätten.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0