Onsdags dosen av mitt spännande dravel

Idag fick jag sett Grey's!!! wwiiee!!
Femman bråkade inte denna gången, gott det :)
Jag hade nog blivit lite tokig annars ;)
Idag har jag varit med Caroline mest hela dagen :)
Mötte henne strax efter ett och var på Ica och shoppade onyttigheter och sen gick vi hem för att hamna på varsin soffa och sova en stund ;)
Tills Christian eller om det var Theo ringde och väckte oss.
Då fick vi börjat färgat hennes hår.. Var inte helt spännande.. Jag är ju värdelös på sånt :P
Men hon får då skylla sig själv ;)
Men klart blev det och blöt blev hon på slutet när jag skulle skölja ut det sista :P
När det var färdigt så åkte vi med Börje och Johan, som kommit strax innan, till Ica för att inhandla tacos.
Åkte till Hunnebo och gjorde maten, åt och sen åkte vi hem. :)
Då var klockan nästan åtta när jag kom innanför dörren.
Så blev soffan ganska direkt och tvn :)

Och nu sitter jag här igen ;)

Och just det... Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Ramonas födelsedag! :D
Och även lille Mickes ;) Meeen Ramona är viktigast :P

Nu.. jag nu ska jag väl glo tv och sova kan jag tänka :)
Sen är det en ny dag imorgon och då ska jag läsa :)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0