Onsdag idag

Ännu en dag är snart slut.
Skola idag, blev ju ingen lång dag som planerat och skönt var allt det :P
Blev upp plockad direkt när jag kom av bussen idag av Börje och Johan och så åkte vi till mamma och spelade kort.
Sen hem och startade datorn och kollade läget här.
Väntar på att klockan ska bli nio så jag kan glo på tv :P
Är ju onsdag och då är det ju Greys!

Ingen skola imorgon men då ska jag till kontoret och hämta pärmar och så..
Och från ett har jag tvättid! Det behövs.
Ville egentligen ha på morgonen men var upptaget då.
Så blir att vara hemma eftermiddagen/kvällen ;)
Fast har inte mycket annat för mig ändå. hahahaha
Får ta och läsa lite oxå.. Blir säkert så bra så.


Men nu börjar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0