Nervös

Ikväll eller någon gång under morgondagen kommer betyget i redovisningen upp på vår sida vi har på högskolan.
Och nu är jag lite nervöser.. Tyckte ju från början att det gick bra men nu när det går så lång tid och så blir jag mer och mer osäker, kan visserligen inte komma på nått "ahh DET gjorde jag fel" men ändå.. Vet ju att småfel kommer det finnas men jag tror.. Vill tro att det är mer rätt än fel.
Satte iaf upp mig på omtentan ifall man inte har klarat det.. Läraren sa åt oss att göra så, eftersom det var sista dagen igår eller idag för att anmäla sig.. Och har man klarat det är det bara att avboka.
Har jag inte klarat den kommer jag bli så ledsen. Då kommer jag allt fundera över vad fan jag gör detta för.
Räcker väl att jag har allt annat, men en tenta till som är om EN vecka? Nej tack.
Så nu håller vi tummarna, den SKA vara klarad.

Nu är det dax att börja plugga. Fast har inte bestämt mig vilket jag ska börja med :P
Sen i eftermiddag får jag ha en paus och städa lite, på tiden att plocka bort den gamla datorn skulle jag tro, så jag får plats att sitta här med läsandet kanske.

Men först nått i magen kanske, om det finns nått ;)

Kommentarer
Postat av: carro a

håller tummarna för dig.. men inte e väl betyget ute så alla kan se ditt resultat å du se andras?

2008-11-27 @ 12:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0