Min tisdag

Idag var det åter dax att åka till Trollhättan.
Fyllde på busskortet och åkte. Och jag somnade inte alls på vägen in!
Jag vågade inte.. De sista när jag ska somna låter jag så mycket så jag vaknar av det själv, vill jag inte göra i bussen.
Låter till precis innan jag ska somna, plus att halsen är inte som den ska så gör ju konstiga ljud med den ändå.
Lite så där tät i näsan och huvudvärk och frös gjorde jag på föreläsningen.. Men tog ett par Eeze så försvann iaf huvudvärken och frös inte lika mycket när jag hade jackan runt mig ;)
Hängde inte riktigt med där, trots att jag läst två av tre kapitel innan lektionen men men det kommer sig, var ju som sagt första föreläsningen bara. Sen hem och då läste jag sista kapitlet fast det sista hittade jag på egna meningar och vaknade till av att huvudet böjde sig.. Rätt trött då..*hahaha*
Tur så höll jag mig iaf ända hem! Hoppade av på Väggabacken för skulle in på konsum och köpa dammsugarpåsar hade jag tänkt, hade med mig påsen som de gamla låg i.. men inte hjälpte det mig!
Och det jobbade bara två där idag såg det ut som, en äldre hon satt i kassan men var en lång kö och en ung som packade upp varor och hon kunde då inget om dammsugarpåsar.
Så fick gå hem utan det. Inte meningen jag ska få dammsuga tror jag..

Nu ska jag läsa ur min engelska bok i marknadsföring.. Se om man fattar nått :P
Sen är det hemmafruarna och sen ska jag sova..
Idag kommer jag nog kunna somna iaf! Vilket var vääääldigt svårt igår!

Åka tjugo i sju imorgon.. Föreläsningen är slut tolv och nästa buss hem från Uddevalla går då två..
Men vet inte om vi ska stanna kvar och börja med grupparbetet.. Det märker jag.

Nej, läsa time!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0