Lördag morgon

Nu sitter jag och väntar på att maskinen är klar så jag kan slänga i nästa.
Blir kanske Torp idag, igen, ifall Carro får tag i Börje och vi får låna hans bil.
Men han sover ju utan ljudet på telen och han verkar bara höra den när vissa ringer.
Så vi får väl se hur det går för Carro.

Skulle haft städa, pluggat och jobbat lite.

Fick anteckningarna av Fanny igår, det var en del!
Men kanske det hjälper :)
Det var iaf jätte snällt av henne. Hoppas jag inte behöver göra så ofta bara ;)

Blev ett avsnitt med CSI innan jag somnade, ja nästan ett och ett halvt men stängde av då jag kom på mig själv att blunda :P

Sen fattade jag inte varför klockan ringde när den ringde, nära jag bara la mig igen.
Men då kom jag på det, tvätta var det ja!
Så bara att gå upp och ner. Men la mig den timmen som tvätten tog, tills jag fick ett sms. Fast det fattade jag inte först.
Det lät och jag reste på mig redo att gå ner tills jag kom på att det tystnade ju..
*hahahaha* Var ju Caroline som skickade och frågade om Torp då.

Nu så ska jag palla mig ner igen för nästa tvätt.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0