Lördag kväll

Ja då var Torp gjord för denna gången :)
Och det var en del folk, trodde ingen hade pengar nu men var ju tydligt att de shoppar upp barnbidraget nu ;)
Lite fick Carro hittat iaf, fast mest till barnen.
Och till mig :) Jag fick mig ett par örhängen och dammsugarpåsar av henne!
Tack igen! :D
Så nu hoppas jag på att de passar så jag kan få dammsugit här!

Borde väl egentligen ta och hitta nått att ha på mig sedan..
Om en timme börjar det ju, kryddpartyt som det så fint heter..
Har pratat med Ramona så blir en ganska snabb sväng.
Har ingen större lust så det passar mig fint.
Dit, kolla och så hem. *hahaha*
Kanske man tittar in till Robin ifall han vill ha sällskap efter eller så kollar jag på CSI.
Kanske Caroline ringer och vill ha ut mig på krogen sen oxå.. Man vet alltså inte riktigt hur kvällen slutar.
Som vanligt :P

Men det där med vad man ska ha på sig är inget lätt.. Det är ju blött ju..
Men nått kanske jag har som är torrt.. Kanske.

Ja ja, får väl försöka hitta nått..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0