Inget än..

Fortfarande inget betyg... *väntar och väntar*

Idag ska jag skicka min telefon på lagning.
Den bara låser sig och inget funkar ju.
Hoppas det går på garantin bara. Borde det göra tycker jag.. men men de hittar säkert på nått bra om att jag tappat den i vatten eller nått annat dumt.
Batteriet dog och sen går den inte att få som vanligt, bara hänger sig.

Fick lunch hos Solveig idag :)
Lax :)
Gott gott. Var riktigt gott med lagad mat.
Och nu borde jag sätta mig och plugga, så får väl göra det då.
Finns ju tyvärr inget annat sätt att fatta på :P

Kommentarer
Postat av: Josefin

åh, jag skulle också vilja ha lax idag. Kanske får bli ett tips för middag;)

2008-11-28 @ 13:09:47
URL: http://josefinjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0