Ge mig ett v.. V

Denna dagen har varit nått så oooootroligt lång!
Den tar ju aldrig slut!!
Men nu närmar det väl sig att åka till mamma... Hoppas jag. *hahaha*
Och kanske jag skulle ta på mig ordentliga kläder och så då?

Robin var här förut och drack te :) Är nog första gången sen jag flyttade in som vi satt här. *hahahaha*
Fast han sa att vi kollat på film här.. men det minns jag inte.. Och det man inte kommer ihåg har väl aldrig hänt?! ;)

Minns inte om jag skrev det igår.. Men näste helg ska jag på sånt sex party.
Hos Cissan, som jag inte riktigt känner.. *hahaha*
Och med en massa folk jag inte känner. Bara Ramona och Sandra jag känner där. Men det kan ju säkert bli kul ändå.

Nej.. om jag skulle göra nått då.. Kolla mig i spegeln eller nått. .

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

ska du skriva gravel lr?? ;)

2008-11-16 @ 17:28:18
Postat av: Jezz

Jag skriver väl aaaaaaldrig dravel?! ;)

2008-11-16 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0