Ge mig ett l... L

En dag i skolan är gjort.
Bara varit grupparbetet idag, men tiden har gått rätt fort ändå.
Fick även reda på hur det gick på tentan i Organisations kursen (Helvetes kursen) och det gick ju som väntat.
Så nu har jag fått mitt första underkänt med ;) Så omtenta den 13 dec!
Hur nu det ska gå.. *haha*
Men men, fem gånger har jag på mig nu så.. :P

Nu ska jag sätta mig och renskriva två tre rader på datorn till arbetet... Fast tror inte de kommer kunna läsa det eftersom jag har vista.. Ja ja, då har jag gjort det iaf.. ;)

Imorgon är det en kort dag, slutar tolv och inget grupparbete då. Onsdag blir lång dag för då kör vi grupparbete på eftermiddagen, torsdag ingen föreläsning och fredag föreläsning mellan kvart över ett och fyra.. Dum tid på fredag vill jag tycka.. men men sånt är det :)

Ska till kontoret i veckan oxå och få lite pärmar och sånt spännande :P
Så man kan komma igång med lite extra arbete!
Pengar behövs.

Fick iaf handlat lite förut, hade sån tur att när jag ringde Robin för att höra om han skulle handla eller om man kunde låna bilen så skulle han precis gå ut genom dörren och åka, så fick åka med :D
Gott med liiite mat hemma iaf.
Kanske skulle göra som Carro sa för ett tag sen, och önska mig matvaror av kompisarna :P
Lite frysvaror och sånt som håller ett tag ;)

Nej, nu får jag ta och skriva det där medan jag väntar på att maten ska bli klar.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0